Przed wysłaniem zamówienia

Gdzie znajdę status mojego zamówienia?
Możesz znaleźć status Twojego zamówienia, wykonując link w potwierdzeniu zamówienia, logując się na konto lub przeglądając zamówienie za pośrednictwem strony pomocy.
Jak długo trwa czas przetwarzania zamówień?
Zamówienia ze wszystkimi produktami w magazynie są zwykle wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych. Zamówienia bez zapasów lub częściowe zostaną wysłane, gdy wszystkie produkty będą w magazynie.
Szacowany czas dostawy dla każdego produktu na stronie produktu znajdziesz.
Szybciej zdobądź przedmioty w magazynie, dzieląc zamówienie lub składając kilka zamówień w zależności od dostępności produktu.
Gdzie znajdę dostępność produktu?
Dostępność produktu można znaleźć na stronie produktu produktu. Tam znajdziesz również szacowany czas dostawy produktu nie w magazynie.
Czas dostawy jest tylko szacunkiem i zależy od dostawcy produktu.
Zauważ, że jeśli kupisz ostatni produkt w magazynie, status zmieni się na „wyprzedane” zaraz potem. Dostępny produkt jest nadal zarezerwowany. 
Jak edytować/zmienić lub anulować zamówienie?
Możesz edytować, zmienić lub anulować zamówienie, wykonując link w potwierdzeniu zamówienia lub lub patrząc na zamówienie za pomocą strony pomocy.
Jeśli zamówienie zostało już wysłane lub zapłacone, możliwe jest jedynie edycja, zmiana lub anulowanie, kontaktując się z obsługą klienta. Odwiedź stronę pomocy, aby skontaktować się z obsługą klienta.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, masz możliwość zmiany adresu dostawy. Przejdź do strony statusu zamówienia, kliknij link w potwierdzeniu zamówienia lub patrząc na Twoje zamówienie za pomocą strony pomocy.
Gdzie mam zmienić numer e -mail lub numer telefonu?
Aby zmienić numer e -mail lub numer telefonu, odwiedź sekcję konta na stronie internetowej. Nie potrzebujesz konta, aby uzyskać dostęp do swoich informacji.
Czy mogę zmienić metodę dostarczania?
Nie można zmienić metody dostawy po złożeniu zamówienia. Jeśli chcesz użyć innego Curriera, po prostu anuluj zamówienie i umieść je ponownie za pomocą żądanej metody dostawy.
Możesz edytować, zmienić lub anulować zamówienie, kliknij link w potwierdzeniu zamówienia lub lub patrząc na zamówienie za pomocą strony pomocy.
Czy mogę podzielić zamówienie na więcej dostaw?
Jeśli zawiera różne produkty o różnych czasach dostawy, sensowne może być podzielone je na wiele dostaw. Odwiedź stronę pomocy, aby zainicjować podział zamówienia. 
Możesz również po prostu anulować zamówienie i złożyć nowe zamówienia z podobnym czasem dostawy. 
Jak mam zamówienie?
Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało wysłane w późniejszym terminie, odwiedź stronę pomocy i postępuj zgodnie z krokami. Produkty będą zarezerwowane dla Ciebie do czasu wydania zamówienia. 

Po wysłaniu zamówienia

Śledzenie
Zwykle dostępne są informacje o śledzeniu i udostępniane ci w tym samym czasie wysyłane zamówienie. Jeśli nie możesz znaleźć informacji o śledzeniu, spróbuj sprawdzić w folderze spamowym lub wyszukaj zamówienie za pomocą strony pomocy.
Zauważ, że w zależności od przewoźnika może potrwać do 48 godzin, zanim zobaczysz jakikolwiek ruch.
Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, ale nie jest dostępne to informacje o śledzeniu, ponieważ przewoźnik nie udostępnił jeszcze. To przypadek uprzejmie poczekaj 24 do 48 godzin i sprawdź ponownie.
Powrót
Aby zwrócić zamówienie, odwiedź stronę pomocy i wykonaj kroki. Oferujemy 90 dni powrotu wszystkich zamówień. 
Po otrzymaniu przedmiotów w naszym magazynie zwykle przetwarzanie powrotu zajmuje zwykle pięć dni roboczych. Zajęłem pory roku, proces może potrwać do 10 dni roboczych.
Należy pamiętać, że koszt wysyłki zwrotu zostanie odjęty od zwróconej kwoty.
Prawo
Jeśli doświadczasz nieprawidłowości z produktem w ciągu 24 miesięcy od daty dostawy, możesz złożyć wniosek, wykonując kroki na stronie pomocy.
Faktura
Jeśli masz problem ze znalezieniem faktury z zakupu, uprzejmie sprawdź folder spamowy lub odwiedź stronę pomocy, aby poprosić o kopię.
Refundacja
Pełny lub częściowy zwrot zamówienia odbywa się w ciągu 48 godzin po zwróceniu lub anulowaniu zamówienia. Spodziewaj się 1-3 dni roboczych, aby zwrócona kwota będzie widoczna na Twoim koncie. 
Należy pamiętać, że zwroty bankowe zwykle zajmują 1-2 tygodnie. W zależności od kraju w niektórych przypadkach może to potrwać dłużej.

Inny

Zapłata
Aby uzyskać aktualne opcje płatności w swoim regionie, przejdź do strony kasy, aby zobaczyć wszystkie dostępne.
Wysyłka
Opcje wysyłki i koszty zależą od produktów i lokalizacji wysyłki. Aby uzyskać dokładne informacje, odwiedź stronę kasy.
Rabaty
Aby uzyskać dużą ilość lub zniżkę B2B, odwiedź stronę pomocy, aby skontaktować się z obsługą klienta.
Zasady i Warunki
Odwiedź stronę pomocy, aby znaleźć nasze warunki.
Polityka prywatności
Odwiedź stronę pomocy, aby znaleźć lub politykę prywatności. Możesz również poprosić nas o usunięcie danych, kontaktując się z obsługą klienta za pośrednictwem strony pomocy.